Trött och ännu mer trött

Känner verkligen att skolan har dragit igång ordentligt nu. Är så otroligt trött. Sov säkert 45 minuter idag i skolan på håltimman. Sov verkligen stenhårt, drömmde och grejer. 2 omprov nästa måndag och på fredag har jag Medicin och omvårdnadsprov. Och 2 arbeten som ska in den här veckan också. Ja, jag vet nog vad jag ska göra de här närmaste dagarna..kul!

Kl 15 när skolan sluta så kom mamma och pappa och hämta mig. Vi åkte till Maxi och jag köpte en ansiktsscrub för fet och finnig hy. Och så åt vi på Chicken Kebab innan vi åkte hem och jag börja jobba kl 16. På jobbet gick det väldigt bra faktiskt, inget krångel, lite folk och mycket lugnt med andra ord. :) Nu sittar jag är med datorn och glor, ska nog snart gå och lägga mig. Ska upp ganska tidigt imorgon, fast jag bara har en lektion mellan 10-11.30. Bussarna går ju inte någe vidare vid 9 tiden. :( Funderar på om jag ska sola imorgon innan jag åker till skolan eller om jag svänger förbi gymmet? Båda sakerna skulle jag faktiskt hinna. Det blir bra iaf. jaja godnatt.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0