Tjejkväll igen, denna gång var Max med!

Rubriken får stå för vad som hände denna kväll. :) Lite götmos hemma hos mig. Jag, Linda, Lillan, Max och Mattias. Väldigt roligt as usual! :D Linda kom hit vid 19 och hade med sig lite käk från Max. :D svingod sallad hade dem, mums! Sedan lite senare närmare 21 så kom Mattias, Max och Lillan. ;) Var inte beredd att Max skulle komma, men han var så välkommen så! :) Vi tog lite kort, svulla chips, godis och massa läsk som dem köpte med sig. Titta på Scary Movie 4. Jag satt på en pall under hela filmen. Nog att jag har stor säng men inte så det räcker till 5 pers. ;) Men vad gör man inte för sina gäster. ;P

Nu för en stund sedan åkte dem, Lillan och Max skulle med nattbussen. Och Linda och Mattias ska upp tidigt imorgon bitti för att såga ner lite träd i emtefall. Förhoppningsvis så kommer jag ut dit imorgon också. Hoppas hoppas! Men först blire lite jobb imorgon förmiddag, sitter fint med lite extra cash i handen! :D Lördagskvällen får vi se hur det blir med den. Är fortfarande partysugen men men vi får se vad som händer.

Får tacka för mig och underbara vänner för en trevlig och rolig kväll! (: <3

Ciao!

Jag tror nog att vi alla bjuder på bilderna, eller kanske bara jag, haha. ;D

Kommentarer
Postat av: lillan

klart att jag bjuder på bilden ;) tack för att vi fick gästa dit hus ännu en gång

2010-01-23 @ 17:13:15
URL: http://lillanfahlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0