Party var det ju också!

Glömde ju att skriva lite om festen i lördags. Anna och jag fixa oss och förfesta lite hos henne. Begav oss sedan vid 21 mot Linda för att hämta lite dricka sen till en kille som heter Axel, en kompis till Annas ex Robin haha, invecklat det blev. Men det var jävligt roligt, en trevlig fest. Till en början inte så mycket folk men efter ett tag strömma det in ett helt gäng. :) Trevliga människor allihopa! Även Axels rumskompis som satt på sitt rum hela kvällen/natten och plugga på en tenta så snäll han var som stod ut med oss. ;) Mycket ölspel och lite dans, men det kan bero på den dåliga musiken. :(

Vid 5 tiden så gick jag, Anna, Robin och André till donken för att köpa lite mat. Tog med oss maten och gick hem till Robin. Vi käka och shota upp min absolut. Drog på en skräckis men jag och André somna så sött, finns bild på det men har inte den på datorn, men visar kanske en annan gång. ;)

Vid 7 tiden var vi väl hemma hos Anna där vi slumra sött i några timmar innan jag åkte hem med mamma vid 12.30. Mamma och jag svängde förbi maxi för jag köpte två par skor. Ett par foppatofflor och ett par riktigt snygga klackskor i stucket gladiator skor! :P Mådde prima, var väldigt törstig bara men annars mådde jag fint. :D

Här kommer lite bilder orkar inte ladda upp så många ;)

Ciao!


Smickrande bilder på mig och Anna. Samt Ricky i svart partyhatt, Sofie och André i silvrig partyhatt! :D <3

Kommentarer
Postat av: lillan

det var inte mina filmer utan maxs filmer ;D

2010-01-25 @ 21:14:54
URL: http://lillanfahlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0