Lång, tråkigt och tröttsam dag.

Lång skoldag idag. Många jobbiga och långa lektioner, men det är bara att kämpa sig igenom det. Matte B lektion för första gången sen veck 43. Ja, inte mycket som man kommer ihåg om jag säger så. Lägga på ett rejält kol för om 4-5 veckor smäller det och då gäller det att man kan allt i huvudet. Mellan 16.15-17.00 så var jag på information angågende kursen Trafiklära som börjar nästa vecka. Har inte valt det men ska byta. Ska till studievägledaren och till rektorn imorgon bitti och prata om det. Hoppas jag får byta till Räddning och Ambulans också. Jag ska fan in mig kämpa för det. Så jävla less att det är så dålig information om val, kurser m.m. Valde helt fel. Känns inte så kul att läsa något man absolut inte vill. Men men håll tummarna för mig imorgon. :)

Efter skolan så kom mamma och hämta mig. Vi åkte vill Max och köpte mat och åkte sen hem. Nu sitter jag här och halvsover och har svin tråkigt. Vill verkligen göra något roligt. Men borde plugga Reumatiska sjukdomar. Men jag är så trött och sömnig så om jag skulle öppna en bok och börja läsa nu skulle jag somna på fläcken. Får se vad som händer nu. Kanske kör en sväng till affären? Hörs!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0