Fell in love!

Förmiddagen spenderades i sängen. Jag och alla läxböcker! Det gick faktiskt ganska bra att plugga, fick lite grann iaf. Men det blir mer imorgon innan jobbet. Får inte missa dem här proven på måndag, måste klara dem!

Sedan började jag jobba som i sedvanlig ordning kl 14.00. Det gick väl la ganska bra tycker jag. Lagom mycket folk, men jag var väldigt trött idag. Helt seg i skallen, som om jag inte sovit ordentligt kunde inte tänka klart för fem öre. :( Och min arbetskollega hade en dagen efter dag idag. ;) Men det gick ändå!

Nu sitter jag här i soffan med datorn i knät framför tv:n med familjen. Äter lite vindruvor och några bitar naturgodis. :) Mums! Liv är här och går runt och tjoar glatt. Så jäkla söt den ungen är. Hon satt här för en stund sedan brevid mig och slog på tangenterna allt vad hon kunde. Men då avisade jag henne ifrån soffan, haha så snäll jag är. Men det blir inte så läsligt om hon hjälper till och skriva i inlägget. Eller , vad tror ni? ;)

Imorgon blir det plugg och jobb som jag nämnde tidigare. Det blir bra, får se till att inte vara så förbannat lat imorgon utan plugga ordentligt! Får be brosan om lite hjälp, han är bra på det där med demokrati och riksdagspartierna. :) På tal om brosan så ska jag kanske till honom i helgen. Vet inte ännu om det blir 1 eller 2 nätter. Men i vilket fall som helst blir det god mat och shopping i stockholms city! Och det ryktas om att det blir fest! Men som sagt vet ännu inte hur det blir eller vilken dag. ;)

Och så vill jag passa på att tacka Linda ännu en gång för ett fint arbete med min blogg och speciellt min header! Bra mycket bättre en det jag hade innan. Nu ska jag dra vidare.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: lillan

det är nog extra underbart i lägen när man behöver det, som när man är sjuk. :)

2010-01-17 @ 09:54:59
URL: http://lillanfahlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0