Dödstrött

Idag har jag varit sådär jätte jätte trött på något konstigt sätt. Helt segt i huvudet skulle kunna somna vilken sekund som helst men ska försöka att hålla mig vaken en stund till. Idag har det varit en lugn dag i skolan inte alltför ansträngande, uppskattades om man säger så. När jag kom hem har jag bara försökt att inte somna :P Har gått bra hittills.

Har lite beslutångest vad jag ska göra i helgen. Vill ju göra något kul men ändå avkopplande på samma gång. Det är ju min lediga helg så något måste det ju göras. Har en hel del alternativ att välja på. Visst lutar det mer åt vissa än andra. Och det ser ut att bli är att jag har en lugn fredagskväll. Sen på lördag åka ut en sväng till emtefall (eventuellt beror på Mattias) för att hugga ner några träd. Och sedan på kvällen åka med tåget till brosan i sthlm. Där vi ska laga en god middag i hans lägenhet och sen blir det kanske kanske kanske fest hos en kompis till honom. Men det återstår och ser. Ska ringa Hannes om en stund och fråga lite hur det ser ut att bli. Sen finns ett litet alternativ att stanna hemma hela helgen och kanske gå på lokalfest på fredagen men det känns mindre lokande faktiskt. ;)

Men men får se hur det blir, känns ju lite mysko att gå på en fest när det enda människan man känner är lillebrosan ;P haha.

Nu ska jag äta middag och sedan plugga lite och slappa vid datorn innan jag ska göra som Linda..däcka!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0