Åååh, han är så söööt den där *pip*

Bra kod det där! Eller hur Matilda? ;)

Idag har det varit en ganska lugn dag i skolan. Svenska prov på morgonen, sen hade vi hål till efter lunch. Åkte ner till stan luncha på donken och gick och kolla på underkläder och skor bara för att vi kunde om man säger så. ;) Lite lustigt att man ska skriva om sin dag fast man inte kan skriva rakt ut, måste vara lite disktret men men. Sen hade jag min första lektion i en ny kurs som börjar nu, nämligen Socialpyskiatri. Det kommer bli en väldigt intressant kurs, ser fram emot att lära mig om olika psyikiska sjukdomar/störningar m.m. :) Och världens bästa lärare har vi fått också! Kan ju inte bli så mycket bättre om man säger så.

Efter skolan åkte jag ner till rese och fick vänta på bussen i över en halvtimma. När jag klev på bussen vid halv 5 var det kolsvart ute, satte på mp3:n och somna innan jag var vid norr tull. Haha, bra där! Sov lääääänge, känndes som 3 timmar fast det var nog bara 20 minuter sinsådär. ;) Men det blir en mer utvilad känsla om det känns som flera timmar. Var lite orolig att jag skulle missa hålplatsen när det är så mörkt och man bara vaknar till någon sekund men är så trött att man inte orkar titta upp och se vart man är. Men jag kom fram till jobbet iaf. Jobba på riktigt bra idag, skönt att det är lite flyt ibland. Skotta halva parkeringen fyfan, ryggskott på g? haha nejvars så illa vare inte.

Nu ska jag nog slöööa framför tv:n med datorn. Orkar inte läsa en jävla skit engelska bok ska läsa 140 sidor till imorgon men tror liksom att jag skippar det. ;) ops! Ds, imorgon och vad tycker vi om det? Blandade känslor men det blir nog bra. Jag är starkare än vad du tror!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: lillan

jag svänger förbi ds en stund och lämnar tillbaka min nyckel och dina filmer. ses då ;)

2010-01-19 @ 09:36:17
URL: http://lillanfahlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0