inget bra alls

Blir så arg och förbannad. Precis som man tänker ååh vad lugnt och skönt det är i skolan nu. ÄÄÄNTLIGEN tid att plugga teori. Så pang får man tjugofem saker att göra på 2 veckor! :/ Läsa en tjock tråkig skit bok från 1800-talet eller något, inte kul! Och så ska jag göra 3 lässtopp och det ska vara inlämnat om 2 veckor! :( Sen har jag ett stort natur prov om 2 veckor som jag tycker är skit svårt. Sedan får vi inte glömma den berömda prövningen som jag inte kommer klara! kan liksom inte plugga matte varje dag när jag ska göra andra saker! :( och femton omprov! kul!

ibland undrar jag vad som har hänt med mig? :O Innan den här terminen hade jag aldrig fått ig på prov/uppgifter. Hade aldrig tänkt tanken att jag skulle göra en prövning eller att jag skulle vara så jävla usel. men ingen är väl en ängel eller perfekt inte jag iaf. 2:an på gymnasiet suger. it really sucks!

sen har jag för mig att jag glömt hälften, men orkar inte tänka på det nu. usch!  BYE BYE KÖRKORT!
.
I think im falling in love. I don't know if it's right to do right now.
But I can't help it, Im falling in love with you
..

...jaa så kan det faktiskt vara ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0