Trots allt ska man vara glad att man har ett jobb...

Rubriken vill jag inte ens tala om, tanken gör mig galet arg!

Idag skulle jag gå upp tidigt, det gick sådär. Vakna 15 min innan bussen skulle gå, men jag hann. :) Inne i stan mötte jag upp Linda, vi kolla lite på kameror innan vi skulle möta Lillan vid söder tull. Vi gick runt lite på stan, tjejerna leta efter nyårsoutfit och jag kolla mest om det fanns något intressant. Hitta en partyväska, blusher, klackskor och en tröja. Sedan bestod eftermiddagen/kvällen av jobb på ica.

Sen jag kom hem har jag slappat och planerat lite inför morgon dagen. Hur vi ska ta oss dit och vem som ska köra och vilka tider m.m. Efter mycket så kom vi fram till ett beslut och jag tror det blir bra. :) Vi ska nämligen ut med vårat roverlag till emtefall och ha vårat traditionella nyårsfirande. Så jag kommer inte vara så aktiv här de när närmaste dagarna. Vi kommer hem på nyårsafton, ganska skapligt. Men jag vet inte om jag hinner sitta någe vid datorn då, ska fixa lite grejer innan jag ska till Lillan för att fixa oss i ordning innan det blir nyårsfest.

Det blir nog bra det här, får gå upp skapligt tidigt imorgon för att packa, städa, byta vinterdäck, duscha och ta fram för nyår eftersom man inte hinner vara hemma så mycket innan det är dags för nyårsfest.

Spark i rumpan, Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0