Se upp i baken fyra hål i nacken!

Mycket rolig och mysig dag i pulkabacken vid Sörsjön! :D Innan vi åkte dit så åkte vi först till coop för att köpa pulka, men det var tydligen slut? :( Så då for vi till Maxi och där köpte vi 4 en varsin pulka (hade en snowracer, pulka och tefat i bilen) vad nu det skulle vara bra för men men. Väl där så åkte vi som galningar i backen. Haha, jag var nog den som skratta och skrek mest. Men ojoj vad kul det var. :D

Sen hade vi lite race med våra pulkor. Jag vann tävlingen mot Max :D Jag känner att jag verkligen fick in tekniken i kurvan över bäcken och ut på nästa väg. ;) Och min oboy som jag hade med mig var bara pissljummen. :( Medans Lindas var så varm att hon var tvungen att spotta ut det? :O Haha, bra det där. :) Mysigt med oboy och macka vid sjön, låg bra i magen efter en massa åk i backen. Efter fikat så åkte vi några omgångar till innan vi var frusna och ville hem.

Åkte hem till Linda medans vi vänta på bussen. Guuud såå sköönt det var att sätta sig i Lindas soffa när man var sliten och frusen. Där prata vi lite om nyår m.m innan vi åkte hem. Väl hemma satte jag mig i köket och titta lite på tv och kände hur frysen och öm jag var i hela kroppen. Men jag städa mig varm på mitt rum och snart ska jag gå in i duschen och se hur många nya blåmärken jag har, eller hur mörkare och större dem befintliga har blivit. (;

CiaO!

Kommentarer
Postat av: lillan

du är som vanligt den som hörs mest ;)

2009-12-22 @ 21:15:34
URL: http://lillanfahlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0