Nerverna börjar spöka..

Hm, skulle ju plugga förrut och det gick väl sådär. La mig i sängen och läste en sida och sen vart det mörkt. Jag somna och vakna typ vid 17.30 av att Ida ringer. Tur det, annars hade jag väl sovit ännu. Sen hade syrran och Sandra lagat jätte god tacos mums-mums!

Sedan kom jag på att jag inte alls kan göra provet imorgon, jag som hade tänkt gå iväg från social omsorgen för att göra mitt svenska prov. Men det går ju inte eftersom vi ska göra ett grupparbete och det får jag inte missa eftersom kursen slutar vecka 2. Så svenskan får helt enkelt vänta till efter jul så får det helt enkelt bli. För jag tänker minsann inte avboka min tid till kirurgen för jag har väntat flera månader på att få en tid. Så det så! Och på tal om det, jag är jätte nervös! Hoppas det finns någon som kan följa med mig vill inte gå själv. :(

Imorgon blir det stan med Lillan och Max. :) Ska köpa lite julklappar till julklappsbytet som vi ska ha på lördag med mina kusiner, min farbror och min gudmor. Ska bli trevligt, fast jag jobbar och missar middagen. Men dem har iaf lovat att vänta med julklappsbytet tills jag kommit hem. :) 

Nu är det läggdags, är ju en dag imorgon också. Natti natt<3


Det är så fint när det är alldeles vitt ute! Jag hoppas verkligen att snön ligger kvar nu. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0