Liv gillar leverpastej och tangentbord

Hopphopp, idag är jag iaf på lite bättre humör. :) Somna inatt vid tre tiden efter lite smsande, trevligt! :) Vakna skapligt vid 10.30 och sen dess har jag bara slappat, suttit vid datorn och varit lite barnvakt. :) Mycket inspirerande om man säger så. ;) Idag blir det fjärde dagen i rad som jag jobbar, huhuhuha! Men det blir pengar iaf :D Hoppas att det inte är fullt lika stressigt och körigt på jobbet idag som det var igår. Men men imorgon är jag iaf ledig och då ska jag åka pulka med mina kära vänner! :D Och sen är det jobb hela dagen på onsdag som gäller sen är det juuulafton! :D Nu ska man lägga upp lite bilder från gårdagen och sen ska man sätta fart, duscha och klä på sig innan man far till landbloms för att städa och sen till ica! Hörs ikväll förhoppningsvis. Ciao!


Systern min, det är snö överallt. Nu kan man knappast hänga tvätt på tvättlinorna.


Brorsan fick för sig att han skulle bada i poolen. ;D Så här är våran isvak.


Snö och snö, överallt. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0