För en lång och trogen tjänst

Ja, det var så hon sa när hon räckte fram julklappen till mig. Så otroligt söt och snäll människa. :) Jag tycker verkligen om att hjälpa henne med hennes små tjänster. Min alldeles egna städtant som är så pigg och glad jämnt!

Jag städade idag hos henne lite grann, tog bara 40 minuter i hennes lilla tvåa. Och jag fick som vanligt 150 kronor, men jag vart minst sagt lite paff när hon räckte fram den fina julklappen. :D Jag vart jätte glad så jag var tvungen att krama om henne. :') Öppna det sen när jag kom till ica, en jätte fin halsduk som hon har gjort själv. Den går i färgerna svart, grå och vit, jätte mysig verkligen. :D Får inte glömma att ringa till henne imorgon och tacka. :)

På jobbet gick det väl bra idag, var inte så stressigt idag tur det säger jag bara. :P Imorgon blir det en heldag med pulka åkning vid Sörsjön med Linda, Lillan och Max. :D Wihuuu för det är min första lediga dag på jullovet! :D

Nu ska jag snart sova, tänkte att jag måste somna skapligt idag eftersom vi ska upp ganska tidigt för att åka pulka. :) Mysigt med utflykt sådär. Sov gott Ciao!
Fasters tjeja <3

Kommentarer
Postat av: Lillan

visst gör man. jag hatar att jag ska somna när jag tittar på film. men det är så skööönt att ligga i sängen ju!

2009-12-22 @ 08:20:09
URL: http://lillanfahlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0