Let's do it!

sämst på att uppdatera jag vet! Idag är jag ledig och ska plugga och städa massor. Slutprov i matte B imorgon och gud välsigne mig! Jag måste klara det! Annars så kan jag lika gärna hoppa av! På sistone så har det väl inte hänt så mycket. Krogen hela helgen och så håller jag resten för mig själv.

Juste i måndags så var jag på körskolan och tänkte ta mig i kragen och boka in lite körlektioner. Boka in 1 á 60 min lektion i veckan i 5 veckor framåt. Sedan var det internationella kvinnodagen och namnsdag för mig, mamma, syrran, mormor, moster och malin. Så vi käka på restaurang i linköping i måndagskväll. Mycket gott och trevligt.

Åter till bokning av körlektioner! Jag boka iaf på måndagen en lektion som skulle vara nästa dag, alltså tisdag. Och så blev det. Strax innan 8 igårmorse hade jag min första körlektion och vi gick direkt på steg 15 eller 17 tror jag. Körde självständigt runt i stan och när lektionen var slut fick jag berättat för mig att jag var redo för halkan. Sagt och gjort! nu är jag anmäld till halkan imorgon bitti! :D Snabba tag det här! me like! :D

Så nu blir det stenhårt teoriplugg under de närmaste veckorna och så hoppas vi att allt flyter på så jag får ta körkortet snart. ;) och att det inte blir så jävla mycket plugg i skolan nu!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0