kär?

Mmm, ni alla älskar min super uppdatering ;) Veckan har gått fort som fasen.

Efter skolan i fredags (14.30) så åkte jag och killarna i min klass ner till Harrys och tog oss några järn för att fira Oskar som fyllde 18. Mycket trevligt var det iaf. Sedan hem innan det blev dags för lokalfest och sen krogen. Jäkla najs var det, träffa mycket trevliga personer. :D Dansa hur mycket som helst! Mycket snurrande och lite snubblande samt helkroppskontakt med dansgolvet på hugos. Haha ojoj så det kan gå. ;P

Sov sedan hos Anna och skrattade mig till sömns åt ingenting. Jobba igår (lö) 15-21. Tanken var att jag skulle ut på krogen efter jobbet, men Anna balla ur i sista sekund. Hon vart trött när hon väl fått med mig ;) Sen så vart jag utbjuden av några andra trevliga människor, men dessvärre lite försent. Hatar busstidtabellen! Men men blev en hyfsat tidigt kväll för mig. Upp tidigt imorse för att jobba lite mera. Gick väldigt bra idag, allt flöt på. Skönt! =)

Sen jag kom hem från jobbet har jag bara deggat framför datorn och funderat på om man ska hitta på något roligt ikväll? Fika, bio eller filmmys? Det återstår och ser. :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0