jag blir inte ett dugg klok på mig själv!

ja, så kan det vara ibland. Orkar inte med något just nu, blir så irriterad på mig själv. Att jag ens orkar lägga en massa energi på en sån skit sak. Att jag bara inte kan släppa allt och sen dra! Lämna allt i sticket för en stund. Så jävla underbart det skulle vara. Alla prov den här veckan är dömda att gå åt helvete, ingen idé att ens öppna böckerna. Jag vill inte mer. Att jag ska ska vara så förbannat korkat och blåögd. Det är inte klokt!

Just nu önskar jag att någon kunde ta min hand och sen bara flyga iväg långt långt bort härifrån. Till ett riktigt paradis! Mmmm. drömma kan man ju alltid göra ;) Och just nu känner jag för att borsta tänderna och sen bara sova. Men det kommer inte gå, kunde inte sova inatt heller. :( Jag är utmattad, dödstrött.

nonsens i världens tråkigaste inlägg enligt mig! Svammel när man halvsover, me likeit1 Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0