Tjejkväll med 1.50 och Hannah Montana även känd som Matte!

Går dagen blev mycket lyckad, lite för mycket slöande och lite för lite pluggande. ;) Men så kan det vara. Gick runt i pyjamas hela dagen ända fram till kl 19 då jag insåg att det var dags att sluta slöa och börjar dammsuga, damma och duscha och göra mig i ordning innan Lillan skulle komma vid 19.50. Haha bra där! Men jag hann och mötte henne halvvägs. Vi prata med Mättieboy och bjöd in honom till våran tjejkväll. Han och Linda anlände strax innan 22. Vi käka lite mat på mitt golv och drack julmust och snacka skit. :D Sen efter lite tjejsnack så fick jag äran att välja film, eller så kände dem andra att dem inte ville tjafsa emot. ;) Det blev The blue Lagoon! Gjorde 1980 och utspelar sig 1903 på en tropisk ö. Mycket rumpa blev det och för Mattias blev det föör mycket ruuumpaa! Den var jätte rolig som vanligt, en anning annorlunda men ja, klart godkänd iaf. Mattias blev lite besviken, jag hade tydligen sagt att det skulle vara mer naket än vad det var, men jag tror han var nöjd ändå.

Filmen sluta vid 2 I guess och då begav sig Mattias hemåt medans vi andra snacka lite mer och titta på olika klipp på youtube. Eller mest Lillan och Linda, jag var så otroligt trött, slumra till men vart väckt på sekunden! :P Vid 5 snåret så begav vi oss i säng. Alla tre i min säng, en anning trångt men det går. Jag fick ha egen filt eftersom Linda tyckte att jag var för sticksig. Haha, förstår inte vad hon menar med det ;) Mycket trevlig kväll fast det inte blev någon Edward Cullen, vi fick ju en Mattias Bromander istället! ;D

Slänger upp lite bilder som vi tog.

Ciao!


Vi är bäst! :D Tack för en jätte trevlig kväll/natt. <3 (:

Kommentarer
Postat av: lillan

superduper mysig kväll. du får skicka bilderna till mig sen :D

2010-01-10 @ 15:48:35
URL: http://lillanfahlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0