Shoppingångest

Idag vart det en trevlig sovmorgon. Förlängde den medan jag sov. Skönt! :D Bara 1 lektion idag, gympa. Vi tjejer körde volleyboll vi hade skit kul. Oj vad svettigt det blev, inte vad jag hade räknat med. Men det var grymt kul. Sedan anmälde vi oss till Romme! :D Det kommer bli kul att åka lite utför, I love it. Sedan åt jag, Freja och Matilda Kina mat till lunch och gick en sväng på stan. Vid 14 åkte dem tillbaks för att ha lektion, en annan var ledig (går en annan kurs) så jag träffade Ida på stan. Vi gick runt och tittade lite och så fika vi lite. :) På stan shoppa jag loss ganska bra, därav rubriken. :( Men köpte ändå nödvändiga saker som håller länge och lönar sig såsmåningom.

Helly Hansen DRY underställ set i färgen neongrön. REA och kommer till användning.
Mössa. Något jag inte gillar, men kommer till användning vid skidåkning och hajk. Kan nog lära mig att ha mössa..
Mp3.
En liten sak, som jag alltid velat ha. Den var på REA, jag blev kär. Användbar, men inte så nödvändig kanske..
Tre st Piercingar. Kul med omväxling nu när de flesta jag har blivit tråkiga, trasiga, tappar färg m.m. REA på alla.

Det köpte som jag kanske ångrar mig mest över nog kanske  är mp3:n. Fast den kosta bara 170:- så är det inte en jätte jätte dyr synd eller vad man ska säga. Den kommer bli använd och sliten med hälsan det vet jag. Men men.

Får tänka positivt allt var på rea. Men kan liksom inte förstå mig själv. Förr var jag en jävla snåljåp och vad har jag blivit nu? En slösare. Jag fruktar ordet, ryser i hela kroppen när jag hör det. Usch, skärpning i fortsättningen. Varje gång innan jag köper något ska jag tänka om jag verkligen behöver det.

Nu i afton hade jag en konstig koversation med en person, förstod inte riktigt hur jag skulle tolka det/ta det. Men men man kan inte förstå allt. Nu ska jag sova, långskoldag väntar imorgon. Godnatt. :)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0