Hur nervös kan man bli??

Tydligen jätte jätte nervös. :(

Idag har jag bara tagit det lugnt för det mesta, slöa hela förmiddagen i sängen med tv:n. Sen satte jag fart med att plocka i ordning på mitt rum, la in kläder i lådor o.s.v. Det blir lätt att komma åt med dammsugarn då ;) Sedan kalla jobbet kl 16.00. Det gick bra idag med, körde autopilot så jag gjorde i ordning för posten. Jag vänta och vänta på posten hur länge som helst tills jag kom på att det var söndag och att posten inte kommer idag. ;) Vilket nötskal jag är då! Men i övrigt kände jag mig i trim och allt flöt på. :) Här hemma åt jag lite sallad och morötter i soffan. Nu sitter jag är framför datorn och deggar. Tänker på morgondagen, usch fullspäckat schema som börjar tidigt. Städa hos Landbloms kl 10 sen in till stan köpa kamera och lite andra ärenden sen jobba kl 16. Nej nu ska jag sätta igång en film.


Ciao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0