Dålig uppdatering!

Har varit ganska dålig uppdatering tycker jag. Men jag har väl mina skäl till det. Har inte varit på humör och inte i toppskick. Är fortfarande väldigt snorig och dan. Usch! I lördags så var vi ut i efall en sväng på dagen. Såga ner lite träd och gjorde i ordning så vi kan hugga ved i höst, man måste hamstra som man brukar säga. ;) Det var mycket skönt och trevligt att komma ut i skogen några timmar. Välbehövligt för min del.

Eftersom det inte är plogat hela vägen fram så tyckte vi att det var passande att isen låg över sjön. Så knalla över sjön till emtefall, bra mycket närmare! Det var mys mys, tog en hel del bilder som jag ska lägga upp. :) Vi åt en väldigt annorlunda variant av köttfärssås. Vi hade köttfärs (såklart), massor med lök och ketchup. Haha, blev inte mycket till sås men än ketcupen man spruta över sina tallrik. ;) Men det var gott och till det var det 1 kg spaghetti haha vi blev mätta!

Idag så stressa jag in med mamma till skolan, i all stress på morgonen så glömmer jag såklart min påse med alla mina böcker och skolmaterial i. :( faan tänker jag men mamma fixar och morfar snäll som han är åker in och lämnar det till mig. Väl framme vid skolan springer jag upp i trappen och mötter en klasskompis som berättar att första lektionen är inställd. FUCK! Stressat i onödan när jag mår skit. Bara att sitta av tiden till kl 10 när nästa lektion börjar. Kände mig allt mer hänging och snorig.

Åkte vid 10.45 hem, men eftersom nästa bussen gick 11.25 så fanns det lite tid över så jag passa på att springa förbi körskolan och anmälde mig till teorikursen som börjar på torsdag och så fick jag med mig 7 olika böcker till teorin, betala inte ett öre för detta besök naajs! Väl hemma åt jag lite lunch och titta på en film. Nu ska jag plugga lite och fixa, packa bl.a till romme imorgon. Ska ju jobba kl 17-21.30 så hinner inte göra det då. Och ska gå upp kl 3.30 inatt. höhöhö segt!

Nej nu ska jag lägga upp lite bilder! Enjoy!

Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0