Chill lördag!

Har inte varit så duktig på att uppdatera på sistone, men det är cool ändå!

Idag vakna jag kl 4 imorse, var skit pigg? Låg och kollade på tv ett bra tag, men somna sen vid halv 6 tror jag och sov fram tills klockan var 9 ungefär. Satte på en film som jag låg och kolla på. Nu sitter jag här, fast jag har bättre saker för mig. Ska städa på mitt rum, damma och dammsuga är de två huvudpunkterna vad som gäller mitt rum. Sedan ska jag plugga lite, skriva klart uppgiften i social omsorg. Så otroligt skönt att den kursen är slut snart bara någon vecka kvar, så det är bäst att uppgiften blir bra om jag ska få mitt MVG. :D Sen ska jag väl plugga lite samhällskunskap, seriöst jag måste ju klara provet på måndag. Får faktiskt skärpa mig och lägga på ett kol fast det är riktigt tråkiiiigt!

Powerwalk på det och duscha innan Lillan anländer strax innan 8 tiden ikväll. Vi ska förmysa innan Linda kommer efter hon har slutat jobba kl 9. Skulle gått på bio men eftersom Linda jobbar får vi ta det en annan kväll. (: Så sleepover at my house alltså! Får inte glömma att dra fram en madrass, det blir lite trångt att sova 3 personer i min säng. Filmkväll med 1.50 är uper uper mysigt som Lillan skulle säga. Right? ;) I love you, girls. <3

Nej, nu är det bäst att man sätter fart med sysslorna man har att göra. Fast det är många många timmar kvar tills Lillan kommer och att jag inte har så mycket att göra så vet jag att det kommer bli stressigt vid 7 ikväll. Jag känner mig väl när det gäller sådana saker. Hahah ;D

Ha det bra, Ciao!


1.50 in my heart<3 Härliga sommarminnen, Vässarö -08.

Kommentarer
Postat av: lillan

charmerande bild där. ska aldrig klippa mitt hår så igen!



jag kommer vid åtta tiden med lite filmer och godis ;) kan inte ha tjejmys utan godis ju :O

2010-01-09 @ 16:46:23
URL: http://lillanfahlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0