Superduper!

Känner verkligen att jag är så där världsbäst på att uppdatara, inteee alls va!?

Idag har jag jobbat mellan 8-16 gick bra. Skönt det, fast jag känner mig seg i hela kroppen nu och känner
hur skönt det kommer att bli att lägga sig i min mjuka säng. Efter jobbet så har jag fortsatt med min MAKEOVER i mitt rum. Känns riktigt skönt, ännu ett steg närmare hur jag vill ha det. :)

Det blir så rörigt när man möblerar om, byter möbler och rensar. Helt plötsligt så är golvet fullt med påsar och saker överallt! Men jag tror jag har lyckats få ordning på det mesta. Imorgon blir det lite småfix bara och göra sig av med allt damm. Sen när sista steget kommer (förhoppningsvis snart) så tror jag att jag ska rensa min vita låda som jag brukar säga. Man vet aldrig vad den gömmer!

SEEEEN mina kära vänner så är allt prima. Känner mig så duktig när jag rensar, för jag har gjort mig av med 3 papperskassar med kläder och 2 stora påsar med skräp idag!

Nu ska jag slappa framför tv:n med något gott innan jag ska sussa. Imorgon blir det plugg och jobb! :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0