sämst så jävla sämst

så jävla dåligt det går med plugget nu då. Det är så otroligt mycket på en gång tusen arbeten och prov. Som äter tid som jag vet inte vad. Pluggar dag och natt känns det som. Och det har ju visat sig på ett och annat sätt. Dödstrött, sönderstressad med psoariasis. gr8.

det jäääävla svenska arbetet som tagit all kraft ur mig skickar jag nu in skiter i och kolla felstavning och andra grammatiska fel orkar verkligen inte.

HELVETES JÄVLA SKIT SKOLA! nu är jag så arg och ledsen. Så fruktansvärt besviken på mig själv. Och det här inlägget blir nog det mest patetiska jag någonsin publicerat. Och det där efterlängtade körkortet? när i helvete ska det hinnas ta? det blir nog inte som jag tänkt mig riktigt va. :( Fan också.

nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv istället för att göra något åt saken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0