Keep dreaming your bloody foul!

halloj, jag hade tuur imorse när jag klev ut i snöstormen och snön busade med mitt hår och fick stora grenar att falla ner. Kommer ner till busshållplatsen, väntar 20 min sen kommer bussen skapligt sen. När jag kliver på säger dem i radion att dem inte ska släppa på mer passagerar utan köra direkt till bussgaragen. Tänk om jag hade fått för mig att ta den sena bussen? jaja, påväg in låg det vacker två långtradare i diket, ajajaj. Bälte? Hell yeah! Seeg dag i skolan, jag hatart! Hatar mig själv för tillfället också!

Är det bara jag som tycker det är mysigt med snö!? Att krypa upp i soffan och tända lite ljus i mörket. När snön virvlar runt husknutarna och snön lägger sig tätt runt alla väggar och sveper om oss? Antar att jag känner såhär för att jag har grundande känslor för det. Käppis!

It's hard, it's hard for me to hide, my feelings inside.
I know it's wrong. But what can I do. What do you guys want me to do?
To long, it's to long time for me to handle it. Now I think it's time.
I've been waiting, so confused what is a humen suposed to do in this situation?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0