Känns farligt bra!

Ja, det var ju inte igår som jag blogga sist. Fast det var det ju, men inte ordenligt. Har inte varit på det bästa humöret de senaste dagarna. Men jag försöker bättre mig och tänka positivt och inte vara så ledsen och bitter!

Idag har jag haft en lugn dag i skolan. Idrott och eng hörförståelse. Sedan mötte jag Mattias vid söder tull för att ta oss en fika. Mycket trevligt tycker jag och ganska välbehövligt för min del. Vart en aning chockad när han beställde en latte! :O Men men skogshuggare ska väl dricka kaffe men, latte? aja, det var ju ett lite gayigt café som Mattias la fram det så fint. Så då ska man väl ha de drycker som hör till. Efter fikat så dumpa Mattias mig och jag sökte upp Li som befann sig på FACE stockholm. Hon spenderade 1446:- på smink och dess tillbehör. Själv gjorde jag inte av ett öre där inne. Hon fick stå för oss båda tycker jag, haha. :P

Sedan var det dags för mig att börja mitt nya liv. Vi dundra in på friskis och nu är jag stolt medlem och ägare till ett gympakort 6 mån. :D Tre pass i veckan är mitt och Lis mål! Vi körde medel och det kändes förvånansvärt väldigt skönt och det var jobbigt men jag klarade hela vägen, fast det tog emot några gånger. (: Första gången för mig som är helt otränad är jag klart godkänt om jag får säga det själv. ;)

Sedan ett snabbt arbets möte på kansliet, gick bra och var inte alltför ansträngande. :)

Nu är man hemma och ska plugga lite innan jag ska lägga mig och vila mina utkörda muskler jag inte trodde fanns!

Ciao!


Mycket smickrande bild på mig tidigt på morgonen i bussen påväg till romme för 1 vecka sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0