Känner mig som en turist i mitt hemland!

tjolahopp!

sicken tur jag hade igår. mitt tåg var inte försenat och resan till sthlm gick som på räls! haha räls! XD Väl framme så mötte brosan upp mig på perrongen. :) Tur det för gud vad folk det var överallt tjockt! Vi åkte hem till Hannes och till hans skola. Dumpa av lite grejer, hälsa på hans vänner innan vi allihopa drog till Matteus kyrka som ligger vid odenplan. Där det skulle vara en klassiskonsert som var gratis. Och musiknördar dem är så var dem tvungna att gå och jag fick följa med. haha somna flera gånger. Klassiskmusik är nog inte riktigt min grej, va. Sedan vid 8 hugget så åkte vi till ica för att handla lite mat. Det blev en sen middag som bestod av kyckling, ris, bea, troccadero och massor av sallad. Till efterrätt glass och räddningspatrullen innan vi soma vid midnatt.

Idag vakna jag vid 7 och kunde inte somna om. Gick därför ut till köket och börja diska och städa. Så mycket disk 2 ungdomar kan göra på några dagar (säger dem) jag gissar på veckor! Men brosan fick sig en chock när han vaknat och gått ut i köket och man såg spisen och diskbänken blänka och fruksoten var serverad. :D Vilken snäll syster han har! Sedan gick vi till hans skola som tar cirka 16 sekunder. Där vi möttes av Hannes rektor, mycket trevligt.

Nu sitter vi här i ett klassrum. Som är möblerat med två flyglar och två soffor. Jag sitter i den ena soffan och slöar borde igentligen plugga. suck.. Och Hannes sitter och över för fullt. Snart ska bege oss till någon kyrka där Hannes ska ha orgellektion. Sedan blir det en sväng på stan innan vi ska plugga lite mer och sen ikväll blire party!!! :D

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0