jävla krokeksbor

svettas, fryser, skakar, har ingen kraft kvar. Vad fan vill ni? Låt mig va! Jag orkar inte mer, försöker att inte bry mig. Men när ni lägger ner så mycket energi på att få mig att må så dåligt så är det så svårt att undgå det. Jag hatar er! Jag hatar er så jävla mycket, det finns inte! Sluta plåga mig, det gör så ont. Det räcker nu. jag trodde ni hade vuxit upp. tydligen inte. Jag trodde att jag skulle slippa er nu.

http://twocamelsinatinycar.com/twocamelsinatinycar.php?cm1fr=Va+l%E5ng+panna+du+har%21&cm1sr=&cm2fr=Ja+vet%21+%3AD&cm2sr

kill me

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta inte åt dig hjärtat, hat åt alla dem! Du är vackrast och bättre än dem. Tänk, snart blir det krogen för oss och dem får sitta på deras pundarfester i krokek! In their faces! Jag älskar dig. <3

2010-02-25 @ 23:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0