En tidig lördagsmorgon!

Har visst inte varit så aktiv på sista tiden. Men jag har mina anledningar. Dels mycket att göra bl.a skolarbeten, jobb och teorikurs, dels för att jag varit skit trött och inte haft någon direkt lust.

Men idag känner jag mig ganska pigg och är väldigt glad och taggad för ikväll. Hujahuja! Vi har taggat hela veckan som bara den! I tisdags dansa vi loss på idrotten, yeah! Och ikväll blir det ännu mer dans med min man! :D Kvällen den börjar hemma hos Nikki och Robin och slutar nog också där för min del. ;)

Det klura är alltid vad man ska ha för outfit! usch jag hatar det, men trots allt har jag två nya klänningar/toppar inköpta och ett par as heta leggings me love! Och jag har några alternativ i lådorna som skulle kunna funka, men det är inte lika kul. :P Får se vad som blir min outifit! Nu ska jag väcka pappa och se till att han kommer upp så han kan köra mig till jobbet. Tur att man slutar tidigt redan kl 14. Hem, duscha, packa, fixing, nagelvård och TAGGA! innan man drar inte till the town!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0