dålig uppdatering

ja jo jag vet. men har verkligen inte haft någon lust eller tid att blogga. :(

Fattar inte riktigt hur mycket plugg det kan vara i skolan samtidigt. Jag blir ledsen på det.
Orkar inte göra någonting, är helt slut. Känns som jag bara pluggar hela tiden och nu är det så mycket så
jag hinner inte lägga extra energi på en del prov/uppgifter för att nå ett högre betyg än G. Fatta att det är sjuuukt
mycket! :O Och det där körkortet?? Usch får ångest när jag bara tänker på det. Allt finns, pengar, motivationen, körlektionstider, böcker, datorprogram, ja jag har allt för att lyckas ta det förutom tiden... Och nu har mina päron sålt lilla bilen så nu får jag köra med stora bilen som är bakhjulsdriven och har en stel bakaxel! Jippi,..NOOT!

Nej nu ska jag sluta klaga, ska försöka ta mig i kragen och städa, plugga (skola och körkort) och ha sportlov. ;)

Ska boka körlektioner imorgon! :D  massooor!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0