Solen!

Helgen har varit fullproppad! I fredags vart det grillparty hemma hos Mimmi i åby! =) As trevligt och gott, kunde dock ha varit lite roligare väder ;P Jag, Mimmi, Ricky, Happy, André, Tim och Melita grilla kött, grillspett med grönsaker och en smarrig potatisgratäng som Mimmi och jag gjorde. Attans vad mätta vi blev. Till detta så drack vi olika alkoholhaltiga drycker efter smak och kött! Jag drack vitt och cider. (:

Sedan körde vi Band Hero! Jag var urkass på att sjunga och alla skratta åt mig så dem dog! ;( Men det var kul ändå, haha att bara släppa loss! =) Trevligt gäng det där! Sedan fick jag skumma sms och ragg?? haha, men jag dissa så det bara ryckte om det! Var liksom inte intresserad av pojkar som är stans största jopperökare! :O Nöjde mig med det trevliga sällskapet jag hade av mina vänner som var där! Det blev en sen kväll med mycket sms och telefonsamtal.

På lördagen mådde vi alla prima, eller hur? ;) Jobb kl 15 blev det för min del. Det gick alldeles utmärkt på jobbet, förutom att jag störde mig på lite folk som tror jag är blind och inte ser när dem plockar på sig ciggaretter framför näsan på mig! Men lördagskvällen avslutades bra med lite snacks och en grogg som mamma och pappa bjussa mig på! :D

Tidig morgon blev det idag för mig. Jobba idag med 8.30-15.00. Det gick ganska bra, trots att man fått ta några smällar av kunder! Men det är bara att le och hjälpa dem så gott vi kan! Vi är trots allt bara en ICA NÄRA butik, som för viso är ombud för Posten, Schenker och DHL men det betyder INTE, att vi gör allt och kan ta hur mycket skit som helst! Vi hjälper alla kunder så gott vi kan med ett glatt humör.

Nu i eftermiddag så har mormor, morfar och faster Ulla och Lennart varit här och ätit och fikat! Mina små bröder firas idag! Grattis! Får se vad resten av dagen/kvällen har att erbjuda! Kanske något kul!? Eller en tråkig, lugn pluggkväll hemma? ;(

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0