Långpaus från bloggandet!

Ja, det är väl så jag kan uttrycka mig när det gäller min aktivitet här! Har inte uppdaterat på flera veckor. Men det har väl varit så att jag inte haft så mycket tid för det och när jag väl funderat på att skriva ett inlägg så har jag ångrat för att jag inte vetat vad jag ska skriva om. =)

Men men, nu till vad som har hänt på senaste tiden? Ojoj, ganska mycket är det. Eller jag kommer inte på något speciellt såhär på rak arm, men det kommer nog. Fyllde ju 18 för en månad sen och sen dess har det nog varit mycket party och krogbesök för min del, ibland har det kännts som det blivit lite för mycket. hehe, men såna smällar man får ta när man själv fyller 18 och ett par kompisar i samma veva! Så diverse, 18års fester/utgångar, sushifest, inflyttningsfest m.m har det blivit!

De flesta kväller har blivit lyckad, några få som inte blev som man hade tänkt sig. Men i överlag har det varit riktigt kul! =D Träffat mycket nya och roliga människor, och det tycker vi om! Utöver allt festande, (kan fortfarande inte fatta att jag är 18 och helt plötsligt börjat festa så mycket, ska dra ner på det, ångesten blir för påtagande) så har jag satt en rejäl fart med mitt körkort och det går riktigt bra, nu är det bara tidsfråga innan jag har körtkortet. (: Det har varit full rulle i skolan, men dessvärre har jag förlorat min motivation till att plugga helt å hållet strax efter sportlovet tror jag? Men den kommer nog tillbaks snart, jag hoppas det kommer nu med solen.

Annars så händer det väl inte så mycket i mitt liv just nu, allt rullar på vare sig man vill eller inte. Jag kämpar för att hänga med och göra alla glada och finnas till och räcka till i alla hörn! :P

Just nu sitter jag hemma hos Mimmi i Ättetorp. Har sovit här inatt. Igår kväll/inatt så måla vi hennes säng svart. Mycket läckert blev det! Sen kolla vi på en film innan vi sov. Idag ska vi åka in till stan lite senare (när Mimmi har vaknat) och träffa Ricky igen. :P Tog en fika med honom på stan igår och sen gjorde vi en snabbvisit hos Happy också, har vi ju varit med det gänget hela påskhelgen typ. =) Trevligt folk som fasen. Får se om man träffar lite mer folk. Happy, André eller Micke kanske dycker upp. :P

Senare vid 18 så ska Mimmi, Ricky och Micke åka och handla mat till på fredag. :) Då blir det att grilla hemma hos Mimmi och chilla lite. Får se om jag hänger med dem och handlar, men tror inte det blir så. Mamma vill nog att jag ska vara hemma lite på lovet också. :P Och sen ska ju jag och Mamma övningsköra lite när hon slutat jobbet kl 16.
nej, nu ska jag sluta skriva. Blev ett längre inlägg än tänkt. Men men måste ju ta igen de här veckorna det har varit skrivtorka. :) Ha det bra allesammans, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0