Vilken dialekt!!!

Ja, det blev en sen middag men gott som tusan! Nu sitter jag här på mitt rum, har snackat lite med brorsan och bläddrat i skolkatalogen. :D Nu sitter han här brevid mig och pratar med Cissi (klasskompis till honom) i min mobil. Tur att han har en snäll storasyster som kan betala långa telefonsamtal. Vad jag kan tyda på telefonsamtalet som varat i nu 15 minuter, är att det är mycket skvaller och skitsnack i sthlm och i deras klass. Haha, skit roligt att lyssna på! :D Och hon tycker jag har en rolig dialekt, men jag tycker jag pratar som alla andra..typ. Men stockholmare ska inte säga något om dialketer. ;P Jag hoppas han har pratat klart snart för jag vill titta på andra avenyn snart och sen sova. God natt, ciao!


Gammal bild på mig och brosan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0