Snö snö och ännu mera snö!

Vintern i all ära! Och så var det något som jag skulle skriva men inte kommer ihåg just nu.

Idag efter en ganska lugn dag i skolan så shoppa jag lite julklappar med Lillan och Max. :) Det gick bra tycker jag. Jag köpte också en liten julklapp till mig själv, i förskott, en mini plattång som är jätte bra faktiskt! Jätte fina lockar kan man göra med den, me like! En vända till Eriks hjälpen blev det också. Där inhandlades det lite nya prydnasgrejor till mig och Lillan köpte ett tjusigt pärlhalsband. Vi hann också en vända till Lindahls för att fylla våra magar. :D Sedan märkte vi att klockan var mycket och jag skulle missa bussen, och påväg till söder tull för att lämna Lillan och Max till bussen så möter vi två herrar vid namn Mattias och Rasmus. :) Så vi gick runt och titta lite. Sedan flydde Mattias hem och då kom familjen och plocka opp mig och vi åkte hem.

Här hemma har jag bara tagit det lugnt, körde en vända ner till affären, fyfasen va halt! :O Nu sitter jag här och peppar inför morgon dagen! Sista dagen i skolan och sen operation och efter det så ska jag träffa Linda. :D Vi ska gå lite på stan om jag inte ser ut som clown. Sen får vi se vad vi hittar på. Mättieboy kanske joinar också, sånt som märks! ;D

Nae, om man skulle ta och sova? Dröm sött!


Jag i Lindas bil i lördags när vi skulle till kåken för att skrämma ungar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0