Relax, take it easy!

Spotify finally! And I love it!

Ja idag har det varit en mycket kort dag i skolan. Åkte in vid halv 9 men börja inte förens 10. Sluta sedan vid 11 och bussen gick vid halv 1. seeeegt! Hemma blev det mysigt julfika med mormor, morfar, pappa, cissi, joel och liv. Och alldeles nyss så titta jag färdigt på Flickan som lekte med elden och den gillar vi, mycket! Kan knappt vänta med att se den tredje filmen. Den sluta när det var som mest spännande. Så kan man ju bara inte göra! :O

Bara två skoldagar kvar, guud så skönt. Och på torsdag är det operation som gäller usch usch är jätte nervös! Och antagligen så måste jag gå själv. Vet ingen som kan följa mig, jag menar inget vidare att gå därifrån själv när man fått x-antal lokalbedövnings sprutor, fy och nej! Får se om det är någon som vill göra något roligt på torsdag kväll med mig? Alla ska tydligen partaja för att det är jullov.

Nae, plugga vare va?

Kommentarer
Postat av: Linda

När skaffa du ny blogg ? :O

Jo kylskåpet kan ja väl förstå, oh att man tvättar fönstren. Men KRYDDSKÅPET ? och alla andra skåp och lådor i hela huset...

2009-12-15 @ 20:15:15
URL: http://enstarfightershistoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0