gallfeber.se

Idag sov jag länge, så fruktansvärt skönt! Kaffet imorse var det godaste kaffet på länge, eller så smaka det bara alldeles extrakt gott som det brukar dagen efter. :D Sedan drog jag, cissi, hannes, amos, liv, linus, emilie och anna ut för att åka pulka. Det var skönt att komma ut i friska luften och pulsa i massa pudersnö. Tog en massa fina bilder också men dem orkar jag inte lägga upp nu. Sen vart klockan fort 16 och det var dags att börja jobba.

Vill helst inte skriva alls om jobbet, stressigt som fan som vanligt. Jobba som ett jävla djur och nu är jag så fruktansvärt förbannad och irriterad. Lagom som man blir av med något man stört sig på länge så kommer det alltid något nytt. Så det blir inget långt inlägg idag, men jag hoppas jag är på bättre humör imorgon och kan skriva lite mer och lägga upp bilderna jag tog idag.

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0