Det luktar bränt? Ja, det är du.

Ja, sista dagen i skolan på den här terminen. :) Det var en lugn och sådär lagom skoldag. Sedan blev det operation, fy fan vad nervös jag var. Kunde knappt tala och bara gick över gatan utan att kolla efter bilar, ojoj det kunde ha gått illa. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om själva operationen mer att lokalbedövningen gjorde sviin ont. Jag tror han stack mig på 12 olika ställen med den jävla sprutan. Och han var inte så försiktig av sig precis. Men jag härda ut ganska bra tycker jag. Lite konstiga ljud och dofter vart det. Klipp klipp, bdzzzzzz bdzzzzz dzzz , (skrapande ljud) och från bdzzzz dzzz ljudet kunde man känna en doft bränt, och det var jag som var bränd haha! Så nu ser man ut som om någon använt mig som en askop. Fullt med bränmärken i fejjan. Efter operationen var det lindatiime. Blev mysigt fika på bagarstugan & sen en liten shopping runda. Det inhandlades ett par nya fräscha jeans för halva priset, mm me love, not like!

aja, nu ska jag sova är dödstrött! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0